RIndu pada Ukhuwwah yang terbina .

                                                                   ASSALAMUALAIKUM




Sungguh,,aku rindu mereka.Mereka yang sedang berada jauh dariku.
yang sedang menuntut ilmu..betapa sakitnya menahan rindu ini..
ALLAH sahaja yang mengetahui segalanya..
Hanya doa yang menjadi pengantara...
ingin sekali aku memelukmu dan membisikkan kalimah ini
"Aku merinduimu kerana ALLAH sahabat ku"
ingin sekali kau merasa apa yang aku rasa..
"Indahnya ukhuwwah itu pabila berjauhan saling merindui"

buat ukhti,ana musyytaiqun ilaiki,
doaku selalu untuk mu ,Moga Allah selalu lindungimu..
Moga najah didunia and akhirat,
I.ALLAH ,aku bakal menyusulmu disana ,
bumi anbiya' bumi pilihanmu untuk menuntut ilmu..
I.ALLAH,jumpa disana :')

"ukhti yang aku sayangi kerana ALLAH,
Istimewanya saat aku mengenal kamu..
Ialah saat ketika kali pertama aku mengenal Tuhanku"
syukran jiddan ukhti ...

#aku coretkan buatmu sahabat dan ukhti tersayang..


1 comment:

Unknown said...

wah3 , semoga ukhuwah ukhti wa ukhti di sana *ehem3 sampai syurga .