dua puluh dua bulan enam

                                                                  ASSALAMUALAIKUM






22-06-1997 ------------->22-06-2013
Alhamdulillah...Dah 16 tahun saya hidup kat dunia ni :')
kadang-kadang terfikir,selama 16 tahun aku hidup ni.berapa banyakkah
amalan yang telah aku buat ? adakah bertambah ,,atau berkurang,,hurmm,,
Alhamdulillah,saya masih diberi peluang lagi,untuk beramal..masih diberi 
nafas lagi :')
"Perkara yang paling sedih apabila tibanya tahun baru adalah umurku bertambah tetapi amalanku tidak bertambah - Ibn Mas’ud"
by the way,,syukran kaseer buat sape2 yang wish dan doa dari  kalian :')
moga ALLAH merahmati kalian :) Ucapan terimakasih khas buat mak ayah
yang membesarkan saya.melayan karenah saya yang macam-macam ragam ni..Terlalu besar 
pengorbanan diaorang.Tanpa mereka saya takkan lahir kedunia ni :') 
sayang Puan Zaleha Abu Bakar dan Encik Mohamad Umbaidah <3
buat sista tersayang,,syukran kaseer for the present..and special dinner too <3
#bahagia..

No comments: