ILOVETHEM

                                                 ASSALAMUALAIKUM




hey all . how are you ? SELAMAT PETANG SEMUA :) today nak cerita pasal MEREKA .
siapa MEREKA ? mereka adalah SAHABAT TERBAIK saya <3 mereka adik beradik saya . saya sayang mereka . MEREKA ada disamping saya time susah and senang . along , angah I. angah II , Ateh I , Ateh II , Alang I, Alang II and last , the super duper Sister Acu .. achik sangatsangat menyayangi korang semua . tanpa korang , achik takkan mampu untuk lalui segala dugaan ini . korangg yang bagi semangat kat achik . korang kekuatan achik . korang engat tak time kita semua ada masalah , kita sama-sama selesaikan . apabila ada orang nak sakitkan salah sorang antara kita , kita protect . kita takkan biarkan dia disakiti .ohh . aku takkan mampu jalani hidup ni tanpa korang . aku tak kuat . aku sayang korang . JANJI ye . KITA KAWAN SAMPAI BILA-BILA !!!  UKHUWWAH FILLAH <3

to ACU . sayangg , kuatkan diri k ? andai dirimu lemah . KUATKAN DIRIMU . aku tau kau kuatkan dikk ? :') KAU MAMPU dik ! aku akan sokong kau dari belakang . kitaorang selalu ada untukk kau . baca note kau . boley buat aku nanges . peritkan sayang orang yang bukan milik kita . KAU kena cuba dik lalui semua ni . DOA pada DIA . hanya DIA yang mampu bagi kekuatan dekat kau .

k lah . tangan dah lenguh .. k TC all . Assalamualaikum <3

No comments: