cerita ohh cerita ~

                                                        ASSALAMUALAIKUM .


heyy all ;) how are you ?? rinduu nakk berceloteh kat belogg ni . ni baru ada masa. BUSY yok ! hekhek .
by the way , aku dah start exam . susahh yokk ! nakk nanges jehh rase time jawab BM tadi . terukk kann budakk ni ? BM pun taleyh jawab . bagi kawan aku , BM tu kacangg jehh , bagi aku BM tuhh subjekk kritikal ! MATH pon same ..
sabar je layann math tadi .. nakk gilaaa pun ade . nkk skor A mmg TIPIS sekali harapannya ==' sape kat sini terer MATH ? ajorr aku wehh ;( INDEX buat aku gileee ! ALGEBRAIC FORMULAE AND EXPRESSION buat aku nakk nangess !!!  huarrghhh ~! please help me . LoL !

okay , dah tanakk cakap sal EXAM ! now nak cakap sal POCOYO <3 penahh tengokk takk cerita ni ? mai nakk habaq, POCOYO tuhh cerita KARTUN YANG PALINGGG AKU SUKE ! sebab die COMEL ! comel sangat2 ! before ade cerita UPIN IPIN yang tengah famous sekarangg ni , cerita pocoyo ni lahh yang aku selalu tengokk ;D nakk tengokk takk pocoyo ? :D jom2 tengokk gambar die yangg cute tuhh :*





 you know what , sekarang ni tengah layan lagu korea ;D lame gile tak layan .. rindu nak dengar suare BOY saya . HAKHAK ~! menggedikss seketika . tengahh boringg ni ! k lahh , dah tadekk idea ==' tadi bukan main lagi banyakk gilee nak dicoretkan , time ni semua hilangg . k lahh .. no more idea . bubye all :* TC . assalamualaikum again :)

No comments: