kuatkan aku YA ALLAH .

ASSALAMUALAIKUM

Bila kawan ada masalah.. senang je kitaberkata-kata , memberi kata-kata
semangat,nasihat. supaya dia terus bangkit kembali..
kembali bangkit setelah terjatuh..tapi... bila kita yang menghadapi masalah
itu. sakit,perit...Tuhan je yang tau :') dalam hati selalu berdoa agar hati ni tabah
dengan segala ujian dan dugaan yang diberikan..
sentiasa tersenyum walaupun hati ini penuh kedukaan..
ALLAH uji, kerana ALLAH sayang :') 
ALLAH ingin kita kuat dan tabah..
kerana ALLAH uji kita seraya dengan kekuatan kita..
dan ALLAH lebih tau apa yang terbaik untuk kita :')
jangan pernah menyerah kalah . harus kuat . jangan mudah mengalah !

"Sabda Nabi S.A.W : "Barangsiapa memperbanyakkan istighfar , maka ALLAH
akan menghapuskan segala kedukaannya ,menyelesaikan
segala masalahnya, dan memberinya rezeki dari arah yang tidak disangka.."


 
YA ALLAH.. tolong bangkitkan aku kembali. 
kembalikan semangat ni. sejujurnya. aku benarbenar
tidak kuat YA ALLAH.. hati ni terlalu perit..
tidak sanggup lagi berpura-pura .
tersenyum , hakikatnya hati ini menangis..
 *aku harus kuat dan kena kuat !!! jangan mudah mengalah
anis ! memang sakit. dan ia memerlukan masa untuk pulih..
tapi.. laluinya dengan penuh tabah dan redha :')*
ayat ini yang selalu aku kata diri aku saat aku jatuh dan tidak berdaya...
ya. ini dugaan untuk aku. maka aku harus kuat. dan jangan mudah mengalah :')
ini baru sikit.. orang lain lagi banyak dugaan..
 just laluinya dengan penuh senyuman :')


 

                                                                  




1 comment:

hazdnul shafina said...

assalam..singgah sat..sbar acu syg :) be strong taw..adk angah ni kuat sgt