Bestie :D

                                                             ASSALAMUALAIKUM

                                               
  haihai semuaa :D sekian lamanya tak mengupdate ini blogg hari ni tiba2 terasa nak update :D haha
hari ni nk update pasal sorangg budak ni. umur sama ngn saya merangkap bestie saya :D kenal dia kat FB je tau.. then bila kenal kiteorang rapat sampai laa satu hari tu rancang nak jumpa.. saya duk teganu dia duk dungun. nama diberi Faiqah Amirah . dia baik , nakal , periang , suke cari gaduhh XD haha ..
yang dia sangat cool dang rileks je :D peramah lak tu. best kawan dengan dia . kiteorangg selalu berhubung melaui fone and fb.. nk jumpe tu teramattt lahhh susah ! kadang2 sampai gaduhhh . sorangg suh pi dungunn sorangg suh datangg teganu. haha. mengarut je kan kiteorangg ni ? sayangggg dia ni sangat2 tau !
moga2 ukhuwwah kiteorang ni kekal sampai bila2 .. aminn :)
*buat mu sahabat , aku sayangg mu.. mu sahabat aku sampai bile2 .. and kalau mu bace ni jangan marah ye :P aku cuma rindukan mu je ! datanggg laaaa ganuuu :(
*nk tengokk empunye badan .. mehmeh :D
ni laaa tuan diaa :D

2 comments:

mizz miley said...

Wah moge berkekalan..!!

cikk anyss said...

syukran ukhti :)