SABAR , SABAR , DAN TERUS BESABAR :)

ASSALAMUALAIKUM


SABAR , inilah perkataan yangg selalu aku ucapkan dalam hati .
orangg kata pape pun kat kita , kita kena sabar :) betul takk ? semalam terbaca statuss seseorang ,
'‎~ mUhAsAbAh dIrI ~,,, jAnGaN pErNah fIkiR ApA yAng oRaNg kAtA nEgAtIf kAt KitA,,kErAnA itU aKaN mEmbUatKaN kItA tIdAk mAjU dALaM keHidUpAn,,, sEbALiKnYa,,tErImALah tEgUrAn itU sEbAgAi pELajArAn uNtUk kItA mEmbAiKi dIrI kItA,,dAn jUGa bErtErimA kAsiH Lah pAdAnyA kErAnA sEntIaSa mEnjAgA kItA dArI mELaKuKaN kEsILaPan.' to akak tu, sorryy copy ayat akak jap . hihi . akak tak marah kankan ? ;) kadang-II kitaa akan rasa diri kita ni terukk kan bilaa orangg dukk kutukk-II
 kitaa . cakap kita itu lah , ini lah , mesti kita rasa down sangat-II kan ? semua penah lalui semua nihhh :)
jangan cakap tak penahh lerr . mesti kitaa pikir , apa salah kitaa , apa dosa kitaa kan ? huhu . apa yangg aku bagitau ni , sebab aku dah penahh laluinyaa . bilaa aku baca status akak ni , aku berfikir , betul ah apa yangg akak tuhh kata .. macam k.iqahh cakap , jadikan teguran dieorangg sebagai batu loncatan untukk aku memperbaiki diri aku balikk ..  ALHAMDULILLAH , hidup aku sekarangg semakinn tenangg .. thankss untukk sapesape yangg menyokongg diri ini untukk berubahh . hanya ALLAH sahaja yangg bisaa membalass semua tuhh :)




No comments: