hari pertama di sekolah :)

                                                                  ASSALAMUALAIKUM




hai stalker :) hope semua sihat-sihat . wWhooaa ! lama aku tak menulis lam blogg ni :) dah berhabuk dah aku rasa . hehe . oke , today story about first day at school ? camne korang punye first day ? okay ? aku punya first day skola okay jugakk :) tapi aku yang skang dah berwajahh baru . haha . semua tak perasan aku :D semua cakap aku macam budak form 1 baru masuk sekolah . mane taknya, NERD semacam je . memang orang tak perasan . hehe . mula-mula sampai kat sekolah , semua macam tengok-tengok kat aku . yang form 1 confirm pikir . ni budakk baru ==' padahal budakk ni dah 3 tahun sekolah kat situ . haha . tahun ni budak form 1 sekolah aku kecik-kecik je :D

Comel-comel jehh . haha . masukk kelas , then cikgu yang dah kenal aku semua tengokk aku pelikk . kawan-kawan dah start bengong dia . duk kutuk-kutuk --' haha . tak amikk hati pun ! sebab tahu diaorang just gurau je :) jumpa dengan kawan-kawan  serius happy sangat ! pergi ke sekolah dengan 1 matlamat . matlamatnya SAYA NAK BERJAYA :) and belajar KERANA ALLAH :)

jumpa ngan 1 cikgu tuh . 'eyh , awak ! lain muka awak tahun ni . baru nampak matured ' jengjeng ! haha . kan dah kena ! hebat takk ? haha . then aku pun jawab 'nak berubah ustazah , hehe ' ustazah tuh pon senyum je .
then jumpa ngn senior , kena perli . best ! haha . dea cakap , baru nampak matured sikit =='
haha . hampeh punya senior . yang junior aku lagi hebat ! tengokk aku buat macam tak kenal terus . aku pun tegur dia . lama jugakk ahhh dia perhati aku . then menjerit tak tentu pasal . hahaha . dia tanya 'k.anyss ke ni ?' aku buat muka sembil aku jahh . haha . by the way , first day kat sekolah memang best :)

k lah . tangan dah lenguh . hewhew . k . assalamualaikum :)

No comments: