YA TUHAN . AKU TAK KUAT :'(

                                                                   ASSALAMUALAIKUM


Hai semua :') hara-harap sihat semuanya . erm . lamanya aku tidakk mecoret di belogg ku ini .
dah sebulan agaknya . yeah ! rindu nakk luah kat blog ni .
hurm . YA ALLAH , aku dah tak kuat lagi :'( betapa beratnya DUGAAN yang Engkau berikan
kepada aku . aku benar-benar lemah YA ALLAH :'( YA ALLAH , aku benar-benar rindukan kenangan dulu .
kenangan bersama sahabat . SAHABAT yang telah ku anggap macam adik beradik ku . dulu , kiteorang selalu bersama-sama . tapi sekarang , tak lagi . rindu saat kita gathering sama-sama .*MENANGIS* YA ALLAH , perit ! aku ingin semuanya BERSATU kembali . tapi boley ke ? hurm . YA ALLAH , lindungilah dia walau dimana dia berada . aku tak penah sedikit pun bencikan dia . aku benarbenar menyayanginya :'( 

ANDAI suatu hari nanti aku pergi tinggalkan korang semua , berjanjilah sahabat ... BERSATU lah kembali :')
demi aku . walaupun aku tiada lagi disisi kamu semua ..jujur aku cakap , setiap malam aku menangis sahabat , fikirkan tentang persahabatan kita :'( kenapa perlu nye BERPECAH BELAH sygg ? aku sangat-sangat merindui kalian semua :'( >PERIT< 

YA ALLAH , aku pasti , disebalik semua ni , pasti akan ada hikmahnya kan ? 
hurm . YA ALLAH , tolong satukan kami kembali :'( AKU SANGAT MENYAYANGI KALIAN .
MANA PERGINYA SENYUMAN MANIS KORANG SEMUA ? AKU BENARBENAR INGIN MELIHATNYA SAHABAT ...



menitis air mataku
hilangnya sahabat sejati
yang riang dikau ku merindu
persahabatan abadi

setiap detik teringatkan dikau
walaupun kau pergi membawa diri
kasih sayang kita tidak terjangkau
ditemukan impian yang murni

perlukah daku ditinggalkan
perlukah engkau melupakanku
perlukah ada rasa kesangsian
perlukah ada rasa rindu


lagu ni ditujukan khas buat mu geng :')

No comments: