berubah ke arah kebaikan tak salah kan ? :)

                                                     ASSALAMUALAIKUM :)




apa khabar korangg semua ? hopes sihat-II belake :) bace title atas tuhh ? Berubah ke arah kebaikan tak salah kan ? kenapa eakk . bila someone tuh nak berubah kearah kebaikan selalu je orang cakap 'alah , saje je buat-II alim!' tak paham aku . bagi aku tak salah berubah demi ke arah kebaikan . selalu sangat orang bagi komen negatif lau seseorang tuhh nak berubah . komen positif tuh jarang-II .

bialah dieorang nak berubah , yang kau susah hati nape eak ? hurm . korang nak tahu tak . sejakk aku balik dari KEM REMAJA ISLAM . banyak sangat aku rasa tentang kekurangan diri aku . serius . insaf sangat rase.
rasa tenang sangat . banyakk yang aku tak tahu , aku tahu :) selagi kita ada matlamat ,
 selagi tuhh apa yang kita inginkan akan tercapai :) tak semestinya kalau kita nak berubah , kena berubah terus . kalau dengan cara macam tuh . memang tidak akan menjadi :) oke , balik pada kisah aku pegi kem tuhh . teruss terang aku cakap . banyakk sangat perkara yang aku ketahui . kehidupan aku yang sekarang boleh buat aku lalai .
kita boleh je nak enjoy . tapi jangan lebih-II . YA ALLAH , terlalu banyak aku melakukan dosa :'(
terlalu kerdilnya diri ini YA ALLAH . ampunkan segala dosa-II ku . YA ALLAH , hanya Engkau lah tempat aku mengadu .

#YA ALLAH , terima kasih kerana kenalkan kepada ku seorang kakak yang hebat :) semoga dea teruss dilindungi olehMu YA ALLAH :')
semoga ukhhwah kita terus terjalin akak :') semoga akak bahagia selalu :')

No comments: